woensdag 17 mei 2017

Oekepoekkie


Voor oekepoekkie.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien 
die ik gemaakt heb voor een vriendin van mij.
Om de een of andere reden noem ik haar vaak Oekepoekkie.
Waarom? Hoezo?
Ik weet het niet en kan het jullie dus ook niet uitleggen.
Ze is in de maand december jarig.
In een echte wintermaand, een maand waarin 
het weer soms nogal somber kan zijn. 
Mijn gedachte was daarbij dat ze nu eens 
een echte zomerse kaart verdiende.
Dus ik ben aan de slag gegaan.


Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut 225 gr.
Inkt: Dried marigold, Shabby shutters 
en Peeled paint
Perfect pearls: Biscotti
Embossingpoeder: Clear sparkle white
XXL no. 49, Modern pachwork no. 1, Flowers no. 13
en Double Fun no. 29 van Crealies
Stempel:
Craftsensations


Na het stempelen heb ik ruimschoots 
gebruik gemaakt van het embossingpoeder.
Zo kreeg alles een mooi glinsterend effectje.
Ook de bloemen zijn niet aan het geglitter ontkomen.


Ze heeft de kaart natuurlijk al ontvangen...
anders zou ik veel te laat of juist veel te vroeg geweest zijn Ha ha
Ze was er heel erg blij mee en hij heeft nog een 
tijdje vrolijk bij haar staan glitteren.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten