zaterdag 12 augustus 2017

itsy bitsy Spider



Hartstikke leuk dat je weer komt kijken 
tijdens de zesde Crealies Blogestafette.

Gisteren hebben jullie de creatie van Marianne 
met o.a. de nieuwste Decorette XL al kunnen zien.
En morgen laat ook Miriam zien wat zij heeft 
gemaakt met leuke pompoenen.

Vandaag mag ik jullie kennis laten maken met de allereerste Solo stans, 
een On The Edge stans en B&P stempeltje nummer 99!


Gebruikte materialen:
Wit kaart papier
Zwart kaart papier
Vellum
Inkt: Fossilized amber en Carved pumpkin
Oxide inkt: Fossilized amber
Archival: Jet black
Perfect pearl: Kiwi
Embossingpoeder: Clear super fine, Clear ultra thick, 
Primary ebony en Pearl gold
Texture paste: Transparant van Dutch Doobadoo


De On The Edge stans heb ik gebruikt om de 
'vlammen' van de fakkel mee te maken.
Hier heb ik ook vellum en inkt voor gebruikt.
Het zwarte papier opgerold tot een 'stokje' en daarna de 
uitgestanste vellum er om heen gerold en vast gelijmd.

  

De spinnenweb, Solo stans, heb ik gestanst met zwart papier waarachter ik het be-inkte en bestempelde vellum heb vastgelijmd. 
Het spinnetje hangt onderaan het spinnenweb heel
imponerend te doen met zijn glanzende lijfje.


  De huisjes komen uit de set of 3 serie en zijn uitgestanst met zwart papier.
Het lijkt net of er lichtjes achter de raampjes branden hè?


Crealies Stansen/Die
Crealies Stempels/Stamps
Crealies Masks


Geniet van de eerste blogestafette deze maand en 
Hop je eind augustus ook weer gezellig langs?
Wanneer je volger wordt blijf je natuurlijk 
het beste en het snelste op de hoogte!!!

Creatieve groetjes, Anja



De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

1 opmerking:

  1. Zo mooi, veel om naar te kijken, vlammetje, lichtjes door de ramen en dan het spinnetje, heel erg leuk.

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen