maandag 5 februari 2018

Cross Circles


Hoi hoi,

Daar ben ik ben weer en kan jullie weer een nieuwe creatie laten zien.
Tijdens de Crealies Blogestafette, op 21 januari, heb ik een kaart 
gemaakt met de vierkante Crea-Nest-Lies XXL no. 74 stansen.
Vandaag soort gelijke kaart maar dan met de ronde vorm.
Nou ja, het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde 
maar de gebruikte techniek wel.


Gebruikte materialen
Lichtblauw / wit papier (gewolkt)
Grijsblauw linnen papier
Inkt: Vintage photo


De kleinste vier maten van de stans-set heb ik gebruikt voor het 
middengedeelte en deze op diverse manieren uitgestanst.
Het is zo dat ze in elkaar vallen net zoals bij een puzzel.
De cirkeltjes liggen dus niet op elkaar.
En bij deze kaart heb ik ook alle onderdelen aangezet met wat inkt. 


Achter de ringen zijn gedeeltelijke cirkels te zien.
Deze heb ik, samen met de ringen, verhoogd vastgeplakt.
Het midden is direct op het kaartpapier vastgeplakt.

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 07
Crea-Nest-Lies XXL no. 27
Crea-Nest-Lies XXL no. 73


Creatieve groetjes, Anja


2 opmerkingen:

  1. Heel apart Anja...leuk gedaan zo!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely design Anja, well designed.
    anja is my name in Polish, am following you now.xx
    [aNNie]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen