donderdag 1 februari 2018

Wilma en Ingrid kaarten


Hoi hoi,

Jullie zullen wel begrijpen waarom de plaatsing 
van deze kaarten vertraging heeft opgelopen.

Maar natuurlijk laat ik ze alsnog even zien.
Ze zijn tenslotte voor mede Design leden van het 
Crealies team gemaakt niet waar?
En samen is beter dan alleen, 
zullen we maar zeggen.

De eerste kaart heb ik voor Wilma gemaakt en 
lijkt wat op een Clean and Simple kaart.


Gebruikte materialen
Inkt: Dusty concord, Black soot en Broken china
Fineliner zwart
Clear stempelblok rond
Embossingpoeder: Primary ebony super fine
Wax: Platinum 
Stempels
Stempel van Artspecially 2017
Stansen
Crealies XXL no. 08, 42 en 69
en Set of 3 no. 37

  

Het mooie effect van de wax is helaas niet op de foto te zien en het lachende gezichtje is aan de binnenzijde van de kaart geplakt. Grapje hi hi

Nu is de kaart voor Ingrid aan de beurt en ook dit kaartje 
zou voor een CaS kaartje door kunnen gaan.
Wat vinden jullie ervan?


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut
Oxide inkt: Spiced marmalade en Seedless preserves
Perfect pearl: Biscotti
Stempel van Artspecially 2017


Deze, onderstaande, smalle en schuine streep heb ik aan 
de binnenzijde van de kaart gemaakt.
Net ietsie pietsie extra hi hi


Creatieve groetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Anja, ik vind die onderste kaart in ieder geval super, echt mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide zijn heel mooi Anja. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.....ik vind het bovenste kaartje het MOOIST. Zou dat komen omdat het kaartje hier binnen is gekomen? Of zou dat door het grapje komen. HEERLIJK.
    Thanks Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha.....herhaling. Ik vind het bovenste kaartje het MOOIST en zeker met dat grapje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen