dinsdag 27 maart 2018

Hochanda Easel...


Hello everybody,

Ja, je leest het goed...
een Engelstalige begroeting vandaag.
Ha ha, ik ga niet naar Engeland verhuizen hoor, maar deze kaart heb ik
gemaakt voor de TV uitzending van Hochanda van 19 maart.

Hochanda uitzending!!!
Bovenstaande link is van de eerste 
Hochanda TV uitzending van 11.00 uur.


Gebruikte materialen
Zwart kaartpapier
Wit foto karton
Inkt: Black soot
Brusho: Lime green
Embossingpoeder: Frantage aged copper



Het achtergrond- en bloemen heb ik gemaakt 
van wit papier wat op kleur is gebracht met Brusho.
Ook weer zo'n kleur medium waarmee 
ik me weer heerlijk kan uitleven.

  

Het kleine steuntje, waarmee het bovengedeelte rechtop blijft staan 
heb ik gemaakt met de allerkleinste maat van de Crea-Nest-Lies XXL no. 26 set.
Door een sneetje laat ik het gedeeltelijk naar boven komen.
Ik heb het wel gerild zodat het makkelijker te vouwen is.

Hochanda uitzending!!!
Bovenstaande link is van de 
tweede TV uitzending van 16.00 uur.


Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 26
Alfies no. 01
Alfies no. 02
Decorette no. 24
Double Fun no. 33
Set of 3 no. 35
Partz no. 24



Made with Love greetings, Anja



1 opmerking: